|
K*t Kameel!!! |
|
|
#1 |
|
1.JaVA Member
|
K*t Kameel!!!
Tja, laatst een aanvaring gehad met een Camel. Maar ik won!
![]() Wel lastig sturen, de ailerons op dit ding zitten alleen maar op de bovenvleugel. Vrij lastig om te vliegen, maar heeft wel een snell roll-rate en een korte draaicirkel.
|
|
#2 |
|
1.JaVA Member
|
Ook mooi een 2 1/3 dekker
![]() Ook aan het ROFfen geslagen!! De Camel is mijn favoriete toestel (totdat de Sopwith Pup en Triplane komen) Dawn Patrol ![]() Offline gebruik ik vaak de QMB 2 Camels, 2 SE5a's en 2 NP 17's (Scramble hoogte 0,0) tegen 12 Albatros DVa's. Dit garandeerd altijd een aardige furball boven het veld.... (erg positief over het gedrag van de AI btw., voorheen werd je regelmatig voor je kl*ten gevlogen door enemy en friendly planes nu (bijna ) niet meer)Een paar plaatjes
the Flying Dutchman ![]() ![]() "Where there's a tough job to be done, I am willing to team up with a Dutchman at any time." Last edited by 1.JaVA_FD; 30-07-2010 at 08:39. |
| Offline: |
|
|
|
#3 |
|
1.JaVA Member
|
wie vliegt er ROF met een dualcore en een goede grafische kaart (en xp)
|
|
|
|
#4 | |
|
1.JaVA Member
|
Quote:
|
|
|
|
|
#5 | |
|
1.JaVA Member
|
Quote:
|
|
|
#6 |
|
1.JaVA Member
|
@ Toon, eerlijk gezegd is het een wat zwaar spelletje voor mijn PC. Maarja, daar kom je pas achteraf achter. In ROF vlieg je veeeeeel meer op je gevoel en gaat er minder tijd op aan het aflezen van je klokjes. Hoe hoog zit je? Zal wel tussen de 1 en 2 km zijn. Hoe snel ga je? De wind ruist vrij zachtjes, zal maar geen looping of Immelman proberen... Tja, dat is bij de DR-1 zo lastig. Als je de stick loslaat, gaat hij vanzelf een looping proberen. Of je er nu snelheid voor hebt of niet. De kisten zijn vaak underpowered en zelfs een mooie bocht volhouden is soms een uitdaging.
Na bijna 10 jaar Il-2 is dit weer een heel nieuwe ervaring. Mooi hoor! ![]() p.s. Bovenvleugel zit vaak in de weg waardoor je slecht zicht heb op de tegenstander die voor je vliegt. Daarom vindt ik de Camel maar niks en de D-Va en de Sopwith Dolphin super!
|
|
#7 |
|
1.JaVA Member
|
Pieter,
Je kunt het 0-punt verleggen zodat je toestel "gedrukt" gaat vliegen. Hierdoor hoef je niet constant je stick naar voren te duwen: In het plaatje heb ik voor de Dolphin -22% in gebruik maar ben nog aan het finetunen. Zo kun je per toestel een profiel aanmaken. V.w.b. de bovenvleugel; met de F10 toets kun je de plaats waar je in de cockpit zit een beetje beinvloeden en vastleggen. In de Camel b.v. zit ik iets verder terug in de cockpit, hierdoor kan ik door de halve cirkel in de achterlijst van de vleugel omhoog kijken, dat scheelt een berg! Succes!
the Flying Dutchman ![]() ![]() "Where there's a tough job to be done, I am willing to team up with a Dutchman at any time." Last edited by 1.JaVA_FD; 31-07-2010 at 20:14. |
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|