|
Fokker D.21 - Versus - Messerschmit Bf109 |
|
|
#1 |
|
Registered User
|
Het viel mij op dat tijdens de oorlog maar 11 Fokker.D21ers en wel 19 Bf109's omlaag zijn gehaald.
Ik besloot daarom dus een duel te maken tussen een Eskader Fokkers en een Eskader Messerschmits te maken. Dit is waarschijnlijk mijn meest succesvolste film ooit gemaakt. Ik las ook wat over heuvels in mijn vorige films, ik heb daarom het landschap zo plat mogelijk opgezocht en heb er wat moois van gemaakt, veel kijkplezier. http://www.youtube.com/watch?v=Ol_M6syd26A |
| Offline: |
|
|
|
#2 |
|
1.JaVa Member
|
Er is maar een echt luchtgevecht geweest tussen de 109 en D.XXI en dat was boven de Kooij.
De D.XXI's waren aan het landen en een werd in de landing in brand geschoten, de piloot kon uit het toestel klimmen. In het volgende gevecht zijn twee 109's neergeschoten. Het gros van de Duitse toestellen is door FLAK neergehaald. Klein detail: Boven Nederland heeft de Luftwaffe de grootste verliezen op een dag geleden die ze ooit in een dag heeft geleden. Je kunt ook wel stellen dat de luchtlandingsoperaties grotendeels mislukt zijn. Van de vier geplande waves met paratroopers konden ze er twee en een half uitvoeren, daarna waren er niet genoeg Ju-52's meer over.
|
|
#3 |
|
1.JaVA Member
|
Leuk hoor
![]() Misschien wat meer andere camera posities en vaker switchen tussen de posities van camera, nu keek ik bijvoorbeeld de hele tijd tegen de achterkant van de DXXI aan toen hij achter de bf109 aanging. Kan ook wel maar dat vond ik wel een beetje statisch stilstaand beeld, als je me begrijpt ![]() Misschien heb je hier ook wat aan als je movie maker gebruikt: http://www.thefxarchive.com/index.ph...tegory=Effects Succes met je verdere filmpjes, ik weet zeker dat er nog betere komen van jou dan deze hoor ![]() Rudy |
|
|
|
#4 | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
#5 |
|
1.JaVA Member
|
In de eerste plaats respect dat je dit allemaal gevlogen, geregisseerd, omgezet en ge-upload hebt.!!
Tippie 1: als je externals aan hebt, probeer dan eens de F6 toets en de shift+F6 ![]() Tippie 2: probeer af en toe de F3 toets maar 'es. Je vindt het denk ik allebei wel leuk. Moeten wij met 1.JaVA niet een keer de ultieme D-XXI film maken?
|
|
#6 |
|
1.JaVA Member
|
Ja! Kun je iets veel mooiers van maken dan bots die vliegen.. Alleen een 109 neerhalen is erg lastig... hun zijn veel sneller en klimmen telkens, kun je eigenlijk niets doen
|
|
|
|
#7 |
|
Registered User
|
Bij de volgende film doe ik er wat nosecams bij.
|
|
|
|
#8 |
|
1.JaVA Member
|
Gebruik anders ook PAT SMOKE mod enz.. dan heb je meer camera posities+ je kan hem draaiend bewegen voor mooie shots
|
|
|
|
#9 |
|
1.JaVA Member
|
Petje af voor Jan Arie, deze filmpjes zullen jongere generaties aanspreken en helpen onze luchtvaartgeschiedenis tastbaar te maken voor hen. YouTube is er een geweldig medium voor om zo een paar geschiedenislessen te maken. Wie weet heeft het een aanzuigende werking op onze 1.JaVA community. Laten we ook niet vergeten dat dit kan dankzij de onvermoeibare inspanningen van Serval en zijn finse maat. een paar jaar geleden. Dankzij hen hebben we een DXXI..
|
|
|
#10 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
#11 | |
|
1.JaVA Member
|
Quote:
Ik raad je gewoon simpelweg aan om dan Ultr@pack 2.1 (ik dacht dat dit de laatste versie was) te downloaden, heb je een heleboel mods in 1. Inclusief meerdere vliegtuigen en ALLE cockpit views Je kunt zelf selecteren welke mods je aanzet en niet via JGSME.exe (ook inbegrepen)
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Registered User
|
Quote:
, Heb je toevallig een link?
|
|
|
|
|
#13 | |
|
1.JaVA Member
|
ik citeer
Quote:
|
|
|
Wow! |
|
|
#14 |
|
Registered User
|
Wow!
De bestanden zijn aardig groot, met 't internet wat ik heb kan het misschien dagen duren!
![]() Heb je misschien een link voor "Pat Smoke mod"? Ik zoek ook trouwens "Jafaem Sound mod", ik heb heel google afgespeurt, maar ik krijg niks. :S Last edited by Jan Arie; 02-08-2010 at 12:50. |
|
|
|
#15 |
|
1.JaVA Member
|
JanArie..volgens mij heeft onze (die van Frans=Star) FTP server alles wat je zoekt.
Maak toch gewoon een Ultrapack 2.01 installatie !
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|