1e JaVA Squadron BB 1e JaVA Squadron BB 1e JaVA Squadron BB

Old 09-07-2010, 22:13   #31
(14) Korporaal
1.JaVA_RoodeDuivel
1.JaVA Member

1.JaVA_RoodeDuivel's Avatar

1.JaVA_RoodeDuivel is on a distinguished road
t'is warm weer zeker ????
Old 09-07-2010, 22:24   #32
(07) Kapitein
1.JaVA_KEBEN
1.JaVA Member

1.JaVA_KEBEN's Avatar

1.JaVA_KEBEN is on a distinguished road
Beste Johan ,

Als je geen zin meer kan opbrengen om bij ons te vliegen dan kan je dat ook gewoon zeggen hoor , daar zijn we grote jongens voor en geen snotapen .

Je keus is natuurlijk helemaal vrij , om te vliegen ( of pixels te besturen ) of hoe je het maar wil noemen .......ben je helemaal vrij in

De omschrijving ettertjes waar niet mee samen te werken is vind ik niet zo leuk , ook aan jou samenwerking viel ook wel eens in het water , natuurlijk niet met opzet maar gewoon gebrek aan kunde . Samenwerking is iets dat moet groeien , en daar kan soms een lange tijd overheen gaan .........soms wel eens een hele lange tijd .

Samenwerking is belangrijk , dat is zeker . MAAR plezier met elkaar vind ik toch persoonlijk nog het leukste !
Gewoon even de ontspanning , even lachen met elkaar , en vaak met pijn in mijn buik achter de pc ....................een dag niet gelachen is een dag niet geleefd !

Het is toch bijvoorbeeld vreselijk grappig dat onze jos door bijna ieder duits team opa word genoemd ( sorry jos ) , en dat ze mij vaak kale noemen .

Johan , in mijn ogen is 1.JaVA een vreselijk leuke groep met daarin leuke en vriendelijke mensen , natuurlijk is er wel eens wat , maar eigelijk niets waar ik niet van kan slapen .
Een ieder van ons heeft een andere humor . De één wat meer als een ander , maar ik kan mijn handen in het vuur steken dat er bij geen van ons slechte bedoelingen bij zijn .

Maar wees eerlijk johan , als je in de chat je duits niet goed kan spellen dan mogen wij toch wel in de lach schieten ? ...uuuh ik spreek ook geen woord duits hoor ...............maar het was wel lachwekend ......

Ik vlieg ook wel eens aan de kant van de duitsers hoor , gewoon omdat het leuke kisten zijn ..........dus je hoeft je niet te verdedigen hoor .

Persoonlijk vind ik je reactie een beetje vreemd , maar ik kan er wel om lachen hoor
Kijk Johan , ik ben net als jij iemand die graag wel eens iemand plaag , maar weet ook dat je dan iets terug kan verwachten .......en dan moet je ook een vent zijn !

Johan , ik zal je een voorbeeld geven . Toen wij deze week met onze la7 jullie aardig op de staart zaten hadden wij al lol in de briefing . We zaten wat te geinen en te lachen toen het bij ons opkwam dat het wel lachen zou zijn om onze eigen duitse top ace neer te halen , van het één kwam het ander en we hadden al lol voor dat de missie begon . De missie was al een tijdje bezig toen ik op jou six kwam ( ik wist natuurlijk niet dat jij het was ) en ik je aardig vol met kogels pompte ...ik raakte out of amo en keerde na een saluut met mijn wingtip smoke om ..............maar een minuut ofzo later zag ik toch mijn win message ...hahahaa ik had onze johan in de grond geboord .....mooi gratis bier verdiend
En dat we jou daar een beetje mee plagen , dat kan je verwachten ...of niet dan ?
Als je natuurlijk heel trots je mooie skin laat zien op ons forum , dan kan je verwachten dat je een gewilde prooi gaat worden ...hahaaha wat zou je zelf doen ?

Tis natuurlijk maar een spelletje he Johan ?

Dus even niet lelijk gaan bijten als wij je een beeeeeeeetje plagen , wij zijn geen vervelende ettertjes waar niet mee samen te werken valt .
Want samenwerking is teamwork ...en was je zelf ook niet lid van Java ? ..dus even schuldig of onschuldig als de rest zou ik denken

Eigelijk zonde van mijn tijd om hier op in te gaan ..ik ga lekker vliegen ( of was het nou pixels besturen ) loooooooooooooooooool

( het laatste was een grapje hoor )

Ben
Offline:   Reply With Quote
Old 09-07-2010, 23:02   #33
1.JaVA_Tiger
1.JaVA Member

1.JaVA_Tiger's Avatar

1.JaVA_Tiger is on a distinguished road
Ja tis warm duivel. en aan keben, kijk jongeman.. eens lachen en zwanen vind ik oke. maar soms ga je der wel beetje over. ik ben namelijk niet iemand die houd van steken geven. humor cava, maar je moet begrijpen wat jij mss als humor bekijkt is het misschien niet voor een andere.

Onkunde in samenwerking.. in aanvang van vow was ik groen.. echt groen.. echt een singleplayer piloot. Maar onkunde noem ik als ik even terug reminiceer naar een actie met rode duivel.. waar hij hulp vroeg.. toen een toestel hem gevolgd was naar de huisbasis. Hij daar aangevallen wordt en ik eigenlijk net mijn motor had afstaan om uit het spel te gaan. En lees duidelijk 'SPEL'.. ik weet ook dat het een spel is hoor..Toen ben ik terug speciaal van de grond in de lucht gestegen om te hulp te komen.. en er dan geen antwoord gegeven wordt op hoogte en regio waar hij ter hoogte van het vliegveld werd aangevallen dan begrijp ik echt niet waarom ik daar lag rond te pruttelen in dat toestel.. Ik vraag hem enkele keren om gewoon even kort te antwoorden en blijkbaar was dat even op dat ogenblik te veel gevraagd. Nadien krijg ik dan nog verwijten omdat hij midden in een dogfight was.. oke cava.. dat je druk om handen hebt dat begrijp ik.. Maar niet dat je niet even snel de hoogte en ongeveer je positie kan geven. Ow en jongens het is niet dat ik mezelf TOP vind. Maar ik ben wel niet meer groen.

Sorry dat ik dit als voorbeeld ophaal.. maar het zijn net die dingen die ik gewoon stupide vind, en eigenlijk een perfect voorbeeld wat java in mijn ogen soms een handicap geeft in samenwerking.

Ik noem onkunde om samen te werken, niet de dicipline opbrengen om juist te communiceren tijdens acties.

En om dan terug te komen op de humor:

Lachen en zwanzen kan, maar als enkelingen richting targetgebied vliegen en je daar laten afknallen werd ik onderhand grondig beu.

Ik kan natuurlijk niet zeggen dat dit altijd het geval is, want dat zou gelogen zijn. Er zijn enkele piloten waar samenwerking nu eenmaal vlotter mee verloopt. Maar humor.. da's persoonlijk van mens tot mens anders. En voor mij ben je der nu wel over gegaan. Een echte vent.. ja , k'ben een man. Maar een man met andere humor als jij.

Misschien komt het nog wel goed, maar voorlopig heb ik grondig even mijn buik vol.

Het zal dan misschien liegen omdat wij belgen anders zijn op dat vlak.. maar het bevalt me absoluut op dit ogenblik beter bij JG53. -> ook al had ik wel graag bij JaVA blijven vliegen en zeker eens een meeting mee gedaan. Maar op dit ogenblik is dit voor mij niet meer aan de orde. Ik laat het nu even afkoelen.. maar het moest eens eindelijk van mijn lever.

Veel plezier , tot in de lucht. ik hoop dat we misschien ooit nog degelijk kunnen communiceren. En ik wens absoluut Java ook het beste toe.

tot later.
Old 10-07-2010, 00:24   #34
(07) Kapitein
1.JaVA_KEBEN
1.JaVA Member

1.JaVA_KEBEN's Avatar

1.JaVA_KEBEN is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by 1.JaVA_Tiger View Post

Lachen en zwanzen kan, maar als enkelingen richting targetgebied vliegen en je daar laten afknallen werd ik onderhand grondig beu.
UUUh als je inderdaad als enkeling richting target gebied gaat , ben je dan de groep kwijt of is de groep jou kwijt ?????

Dit is geen steek onder water of humor , het overkomt de piloot of pixel bestuurder die even niet oplet ..ook bij mij gebeurd dat wel eens ..1 seconde niet opletten en pats de lucht is leeg daar kan je alleen maar jezelf de schuld aan geven , of niet dan?

Ook is er de optie om even een brul over ts te geven en vragen naar hoogte of heading , vaak krijg je dan gewoon antwoord .

Over het puntje humor , tja dat kan ...niet ieder mens is het zelfde ..de één is lang de ander kort , soms zijn de mensen wit , maar soms ook geel ,zwart , bruin of groen .........groen ????...nee dat is waar ....groene mensen bestaan niet

Het is makkelijk om op deze manier commentaar te geven , ik heb geleerd van Toon dat woorden emotieloos zijn en daar heeft hij groot gelijk in .
Je had ook kunnen aangeven dat je dingen graag anders zou willen zien , over ts dan wel te verstaan .

Maar wees een man johan , kom dan op ts en vertel het gewoon wat je dwars zit , we vreten je echt niet op hoor !

Natuurlijk wens ik je heel veel plezier bij je nieuwe team , tja duitse kisten viegen nu eenmaal wat beter dan de shit waar wij soms in moeten vliegen...soms zou ik ook wel eens blauw willen gaan vliegen ...maar ik vind het hier veel te leuk

Maar ach wat maakt het eigelijk uit ? Uiteindelijk zitten we allemaal in het zelfde spelletje .....

Maar goed koel eerst maar eens af , en denk over dingen na ...het is niet allemaal zwart/wit in deze boze wereld . Soms moet je misschien eens tussen de regels door lezen .

Let ondertussen wel even goed op je six

Ben
Old 10-07-2010, 12:20   #35
(14) Korporaal
1.JaVA_RoodeDuivel
1.JaVA Member

1.JaVA_RoodeDuivel's Avatar

1.JaVA_RoodeDuivel is on a distinguished road
Pfff, je moet gewoon leren omgaan met frustraties....
Je kan je alle dagen aan duizenden zaken ergeren.....

ik denk trouwens dat dit beter op slot kan voor er herrie van komt....
Al dat heen en weer gereply dient nergens toe...
???
Old 10-07-2010, 13:16   #36
(08) Eerste Luitenant
1.JaVA_Biggles
1.JaVA Member

1.JaVA_Biggles's Avatar

1.JaVA_Biggles is on a distinguished road
???

Jeetje, zie dit nu pas!
Heb er maar een paar woorden voor!!

Erg jammer voor een ieder!
En niet nodig!
Het gaat om de lol en niet om de knikkers!

CO 1.JaVA VOW Biggles
Old 10-07-2010, 15:13   #37
1.JaVA_Tiger
1.JaVA Member

1.JaVA_Tiger's Avatar

1.JaVA_Tiger is on a distinguished road
Voor mij staat der inderdaad een slot op, ik heb gezegd wat ik zeggen wou.. het gaat om lol, en die wil ik ook behouden. En het is zeker niet mijn bedoeling onrust te zaaien, want uiteindelijk zijn jullie een goede groep. maar wat liggen rond snorren zoals het de laatste tijd het geval was dat is echt niet aan mij besteed.

mss tot later als de zaak bekoeld is, maar momenteel heb ik der mijn buik van vol.

ps, van die frustraties dat klopt.. maar dat ben ik dan niet alleen.. he red devil..

tot later mss.

http://img638.imageshack.us/slidesho...d=scramble.jpg

Last edited by 1.JaVA_Tiger; 10-07-2010 at 16:49.
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules