|
Il2 op PC met Phenom2 X4 955 en XP. |
|
|
#1 |
|
Registered User
|
Beste mensen,
Ik zou willen weten of de Il2 versies ook goed draaien op een aangepaste PC waarin nu een Phenom 2 x4 955 zou zitten. Of is het noodzakelijk om tevens Windows 7 te gaan gebruiken, wat is beter. Ik weet dat oudere software soms moeilijk of niet op nieuwe machines wil draaien. Ik ben nog niet zo lang met jullie site bekent maar ben donateur van het MLM en al lang prive verslaafd aan de simmulator. Mijn huidige machine is een pentium IV 3,2 MHz, ATI 4670 en 2 GB ram. Gaat best aardig maar wil iets beters. Jullie komen in september weer naar ons toe he? Bij voorbaat mijn hartelijke dank. Met vriendelijk groeten. Gustave |
| Offline: |
|
|
|
#2 |
|
1.JaVA Member
|
tja het spel is 10 jaar oud , zoveel winst zul je niet boeken als je het mij vraagt .
voor de eventuele opvolger van dit spel is het natuurlijk een heel ander verhaal |
|
|
|
#3 |
|
1.JaVA Member
|
Beter door sparen voor een goede machine met een nieuwe videokaart en 4 gig geheugen voor de opvolger van il-2 zoals Robin al zei.
Of heb je die 'aangepaste pc' al staan (kost verder geen geld?, of heel weinig..). In dit geval zal il-2 wel iets sneller draaien, en il-2 draait ook op windows 7, maar niet noodzakelijk voor il-2 en il-2 draait gewoon op de allernieuwste hardware.. |
|
XP voor oude en nieuwe software. |
|
|
#4 | |
|
Registered User
|
XP voor oude en nieuwe software.
Quote:
|
|
|
|
|
#5 |
|
1.JaVA Member
|
Maak je geen zorgen Gustave..
met een PhenomII en een ATi uit de 5000 serie zal IL2 zeker wel draaien op XP(32bit) met 2GB geheugen en op Win7(64bit) met 4GB geheugen zal het lekker gaan ikzelf heb een Phenom uit de eerste serie icm een ATi4890 en het draait als een tierelier..zal het genoeg zijn voor SOW:BoB ?? we zijn dan 2 jaren verder so..who cares? TIP: zoek voor een Radeon 4890 2e hands... veel sneller dan de 5670 die je noemt..rond de 100 euro moet mogelijk zijn!
![]() ..freedom of speech can be a rope to hang ourselves with.. Last edited by 1.JaVA_Jojo; 07-07-2010 at 01:16. |
|
|
|
#6 |
|
1.JaVA Member
|
SOW gaat vast wel lukken. Het is geen spel wat van de Xbox of andere console naar de PC word ''geport'' (bijvoorbeeld GTA IV of Bad Company 2) Waardoor het eigenlijk zwaarder draait dan nodig zou zijn. Dit spel is puur voor de PC gemaakt dus ik denk wel dat ie goed gaat lopen
|
|
|
|
#7 | |
|
1.JaVA Member
|
Quote:
Anders toch minimaal een 5750/70, voordeel is dat je dan DX11 hebt.. en als je 2 PCI-e sloten hebt kan je later crossfire draaien met 2 5750/70 kaarten. |
|
|
|
|
#8 |
|
Registered User
|
Beste mensen,
Hartelijke dank voor de reacties, heel waardevol. De opties zijn goed en ik praat ook nog wat met 1java mensen op de simulatordag in Soesterberg. Ik denk dat ik jullie raad ter harte neem. |
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|